Siguranța sectorului medical, o componentă vitală oferită de partenerul Medical Device Store
Zilele incerte pe care le trăim ne duc cu gândul, mai mult ca oricând, la „oare ce ne va rezerva ziua de mâine”?
Conștientizăm pe zi ce trece importanța unui organism puternic și sănătos, iar pentru o bună monitorizare a acestuia Medical Device Store vine în sprijinul și dezvoltarea sistemului medical distribuind „echipamente avansate pentru nevoile medicale”. Datorită experienței vaste compania cuprinde un portofoliu complex de specializări: cardiologie, medicină de urgență, chirurgie generală, oncologie ginecologică etc.
Pentru a înțelege mai bine tehnologia și serviciile medicale oferite de Medical Device Store cât și modul în care serviciile de certificare contribuie la reușita afacerii lor, am invitat-o la dialog pe d-na Crina Pavel, Marketing Manager.
De ce ați ales certificarea ISO?
„Scopul nostru este, și a fost dintotdeauna, să venim în sprijinul sistemului medical din România cu produse performante care să respecte un nivel înalt al calității care să ajute medicii să monitorizeze pacienții cu mai multă ușurință și acuratețe. Pentru a ne consolida promisiunea, aveam nevoie de un flux intern bine pus la punct, eficient, care să ajute la garantarea obținerii acestor criterii. În același timp, ca distribuitori autorizați Philips trebuie să ne asigurăm că păstrăm toate standardele la cote înalte. Certificarea ISO este o garanție atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri, că promisiunile noastre sunt bazate pe o echipă profesionistă, cu experiență și procese închegate și bine reglementate.”
Ce probleme considerați că rezolvă, în compania dvs., implementarea și respectarea prevederilor cuprinse în standardele ISO 9001 și ISO 13485?
„Au ajutat să ne organizăm anumite procese mai bine, astfel încât să obținem calitatea dorită și să ne adaptăm standardelor și reglementărilor actuale.”
Au existat/există modificări în ceea ce privește procesul muncii cauzate de pandemie?
„Au existat, bineînțeles, modificări cauzate de pandemie, în special pe parte de flux de lucru și procese, însă a trebuit să ne adaptăm rapid noii situații. Am mutat discuțiile, prezentările, în mediul online, atât cât s-a putut, pentru că activitatea noastră, prin natura ei, presupune deplasări pe teren în prezentări demo cu instalarea aparaturii medicale, discuții cu medicii pe diverse specializări, ulterior stabilirea echipamentului optim pentru aceștia. În același timp, pandemia ne-a ajutat și să ne întărim angajamentul inițial și să ajutăm medicii să dispună de echipamente care ajută la combaterea virusului Sars-Cov-2, precum ventilatoare, monitoare funcții vitale, ecografe etc. Continuăm ceea ce am început, până reușim să combatem acest virus.”
Cum apreciați colaborarea cu Systema, de până acum?
„Colaborarea cu Systema a fost exact ce ne-am dorit: comunicare foarte eficientă, am primit mereu răspunsuri prompte și ajutor unde și când am avut nevoie, profesionalism.”
Ne bucurăm că viitoarele proiecte se dezvoltă cu echipamente medicale de înaltă calitate și care pun accent pe siguranța și sănătatea pacientului, respectând ISO 9001:2015 și ISO 13485:2016; în aceeași măsură suntem mândri că facem parte dintre acei parteneri care contribuie la îndeplinirea în condiții de siguranță a actului medical.
Pentru a afla mai multe detalii privind certificarea și pentru a obține o ofertă de preț, contactați-ne la numărul de telefon: 0724 363 324 – Cristian Mureșan – sau completați formularul de contact de aici.
Credem că prin capacitatea de adaptare, solidaritate, accent pe abordări preventive și puțin optimism, vom depăși împreună actualele provocări legate atât de siguranța personală cât și de securitatea economică. Îndemnul nostru este să sprijinim împreună mediul economic din România, premisă de bază pentru bucuriile de mâine.
Mai multe detalii despre Medical Device Store, aici: https://www.medicaldevicestore.ro/