TRUST MARK

Pandemia prin care am trecut, ne-a adus o criză sanitară, una economică, însă și una de încredere, cu care parțial am rămas. TRUST MARK: Certificat de bune practici în vederea protejării sănătății clienților este exact instrumentul care ajută companiile din domeniul HoReCa să redobândească încrederea clienților și angajaților.

La Systema, lucrăm cu reputați specialiști din domeniul epidemiologiei și sănătății publice, ca să oferim companiilor din domeniul HoReCa un Ghid de bune practici personalizat, gândit pentru a proteja sănătatea clienților. TRUST MARK reprezintă și o oportunitate de certificare a complianței cu măsurile prevăzute în respectivul ghid.

TRUST MARK pas cu pas

Răspundem în 5 minute solicitării tale

Îți trimitem oferta de preț în maxim 2 ore

Semnăm contractul

Îți trimitem Ghidul de bune practici în vederea protejării sănătății clienților și asistența de implementare

Programăm împreună data auditului

Îți eliberăm Certificatul TRUST MARK de bune practici în vederea protejării sănătății clienților

Trimestrial organizăm audituri de supraveghere

Actualizăm Ghidul cu cele mai bune recomandări și ținem legătura

Costurile certificării

Prețul unei astfel de certificări se stabilește în funcție de structura și mărimea business-ului. Hai să ne auzim pentru detalii și îți trimitem o ofertă personalizată în maximum 2 ore.

Întrebări frecvente

Cât timp este valabilă certificarea de bune practici în vederea protejării sănătății clienților?

Certificarea este valabilă 1 an, cu condiția finalizării cu succes a auditurilor de supraveghere trimestriale.

Ce presupune auditul?

Auditul este o activitate sistematică, independentă și documentată care are drept scop evaluarea măsurii în care sunt îndeplinite anumite cerințe.

 

Auditul trebuie văzut ca și un instrument de optimizare iar pe lângă obiectivele oricărui audit, echipa de audit are în vedere și identificarea potențialelor zone de îmbunătățire și va documenta aceste lucruri sub forma recomandărilor în raportul de audit, alături de celelalte constatări (neconformitățile sau punctele slabe identificate).

 

Auditul de certificare se desfășoară în 2 etape:

 

Analiza documentației și obținerea informațiilor necesare referitoare la domeniul sistemului de management.

Evaluarea funcționării Sistemului de Management la fața locului.

Verificarea implementării şi funcționării sistemului de management în conformitate cu concordanță cu Ghidul de bune practici în vederea protejării sănătății clientului, urmată de închiderea neconformităților.

 

Gândim procesul de audit ca o experiență comodă, pozitivă, orientată către generarea de plus-valoare. Este un proces de colaborare, cooperare, care îți permite să evaluezi propria eficiență în controlarea companiei în maniera dorită.

Este obligatorie certificarea?

Certificarea conform sistemelor de management ISO sau a Ghidului de bune practici în vederea asigurării sănătății clienților este un proces voluntar.

 

El este util managementului companiei, care are astfel certitudinea implementării celor mai bune practici în scopul protejării sănătății clienților și angajaților.

Cine validează această certificare?

Certificarea de bune practici în vederea protejării sănătății clienților este validată de experiența Systema și a partenerilor implicați în procesul de elaborare a Ghidului de bune practici și de evaluare a conformității – epidemiologi, specialiști în domeniul sănătății publice etc.

7 ani

În care am evoluat, am căpătat experiență și o înțelegere profundă a domeniului.

3404 parteneri

Clienți mulțumiți, care devin partenerii noștri pe termen lung și cartea noastră de vizită.

5877 certificate

Rezultatul muncii noastre, certificatele care atestă performanța și o ajută să exceleze.